Servis

Kompletní servis a technická podpora

Řešíte pravidelnou kontrolu, opravu nebo reklamaci? Náš tým servisních techniků je tu pro vás.

ERILENS servisní technik
Filip Krejčí
Filip Krejčí
Vedoucí servisního oddělení

Servis vašich zařízeních je pro nás prioritou

Obecný dotaz - Zajímá vás něco ohledně kontrol, oprav nebo provozu zařízení? Napište nám, rádi vám vše vysvětlíme.

Oprava - Něco se porouchalo po záruční době a potřebujete opravu? Ozvěte se, problém vyřešíme. Opravu můžete spojit s PBTK.

Pravidelná bezpečně technická kontrola (PBTK) - Potřebujete pravidelnou bezpečnostně technickou kontrolu dle Zákona č. 375/2022 Sb.? Neváhejte nás kontaktovat, domluvíme se na termínu a přijedeme k vám.

Reklamace - Máte problém během záruční doby? Dejte nám vědět a vše co nejrychleji vyřešíme.

ERILENS datová a servisní aplikace
Datová a servisní aplikace

Díky aplikaci si můžete prohlédnout základní informace
a statistiky zvedací jednotky.

Kancelář projekčního oddělení ERILENS
Jak vám můžeme pomoci? Využijte našeho formuláře
a snadno se s námi zkontaktujte.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Něco se pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
FAQ

Nevíte si rady? Podívejte se na často kladené dotazy

Co dělat v případě poruchy?

V případě problémů se zvedací jednotkou nejprve zkontrolujte zařízení podle návodu k použití a pokud budou problémy přetrvávat, kontaktujte servis prostřednictvím webového formuláře nebo na telefonním čísle pro servis.

Jak mám správně nabíjet zvedací jednotku?

Zvedací jednotku nabíjejte pravidelně, nejlépe každý večer. Jen tak zajistíte, že budete mít vždy jednotku připravenou pro celodenní použití. Pokud je aktivován nouzový vypínač, zvedací jednotku nelze nabíjet. Pokud nabíjíte, zkontrolujte, zda není aktivován nouzový vypínač.

Je nutné provádět PBTK každý rok?

Stropní zvedací systém je zdravotnický prostředek určený k přepravě imobilních osob, jeho bezpečný provoz je proto velmi důležitý. Podle zákona č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro, je nutné provádět bezpečnostně technickou kontrolu v rozsahu a četnosti stanovené výrobcem. Pro zvedací systémy švédského výrobce Human Care je tato kontrola stanovena na frekvenci jednou ročně. Každý produkt má tuto četnost uvedenou ve svém návodu k použití.

Kolik času obvykle zabere oprava zvedací jednotky?

Naši servisní technici jsou schopni provádět standardní opravy přímo na místě, což zajišťuje rychlé a efektivní řešení problémů. V ojedinělých případech, kdy je nutné zvedací jednotku odvézt do naší dílny k důkladnější opravě, nabízíme možnost zapůjčení náhradní jednotky. Díky tomu se nemusíte obávat, že byste během opravy nemohli využívat váš stropní zvedací systém.